Nieuwe klanten bij CIIO
Alle klanten van CIIO hebben het volgende kenmerk: ze hebben professionals in dienst die hun werk doen in direct contact met cliënten, patiënten of studenten. En wij van CIIO voegen daar aan toe, dat we het liefst klanten hebben ‘die er toe doen’, die een eigenzinnig idee hebben hoe zij hun doelgroep het best kunnen helpen. Wij op onze beurt hebben ook eigenzinnige ideeën hoe we onze klanten het best kunnen bedienen.
Deze keer verwelkomen we Koninklijke Visio, één van de twee grote organisaties in ons land die blinden en slechtzienden terzijde staan. Daarnaast heeft ook Audiologisch Centrum Utrecht ons het ja-woord gegeven; deze organisatie is het resultaat van de samenwerking tussen o.a. Pento en Auris, die we al tot onze klantenkring mochten rekenen. Ook Yulius Onderwijs gaan we toetsen en wel op de Kwaliteitsnorm Speciaal Onderwijs. Yulius Onderwijs biedt speciaal onderwijs, ambulante begeleiding en arbeidstoeleiding voor kinderen en jongeren in de regio Zuid-Holland Zuid.
Eén van de branches die strak binnen de definities (zoals CIIO die hanteert) van ‘professioneel’ en ‘kennisintensief’ valt is die van de Arbeidsvitaliteit; arbodiensten en re-integratiebureaus vallen hieronder. CIIO is hierin zeer actief en voert voor deze organisaties toetsingen uit zoals de audit op basis van de kwaliteitseisen van het UWV en de toelatingseisen van de brancheorganisatie OVAL. Ook hier mogen we voortdurend nieuwe klanten verwelkomen, in de afgelopen periode waren dat bijvoorbeeld The Colour Kitchen, Liane Dortmans, Content Talent, Mens en Zaak, Jasnante, Activa, Pro Mobile, Human Connexion, Focus en Netwerk-Partners. Een aantal van deze organisaties heeft de toets al met positief gevolg doorstaan, een aantal andere is nog bezig om zover te komen.