In het klantinterview vertellen ze dat wat begon als het behalen van een relevant vinkje, een proces werd waarin je jezelf de spiegel voorhoudt. "Wat is voor ons als organisatie nou eigenlijk kwaliteit?”, was voor Remmert van Haaften, partner bij de Maatschap, een belangrijk vraagstuk waar meer zicht op is gekomen. “En hoe garanderen we die kwaliteit procesmatig, voor klanten én binnen het eigen team? De ISO 9001-norm laat je echt kijken naar hoe je georganiseerd bent, en wat er beter kan. Dat past bij onze ambitie om koploper in de markt te zijn.

Nieuwsgierig naar de overige ervaringen van Jarno en Remmert? Lees dan het klantverhaal.

15-10-2024

De brede certificeringservaring en expertise van CIIO geeft ons vertrouwen

Sportmedische Instellingen (SMI’s) zijn bijna 50 jaar geleden opgestart door de Vereniging voor Sportgeneeskunde. De SMI’s richten zich op...
26-09-2024

CIIO-klantenmiddag 12 november

Op dinsdag 12 november organiseert CIIO vanaf 13.30u haar jaarlijkse klantenmiddag. Komt u ook? Geef u dan op.
18-09-2024

Webinar 'CIIO-Maatstaf voor adviesbureaus'

Dinsdag 10 september organiseerde CIIO een webinar, speciaal voor adviesbureaus, over de CIIO-Maatstaf. Bijna 20 deelnemers namen deel, van diverse bureaus...