Wat Marco aanspreekt in CIIO is dat de vakinhoud en de toegevoegde waarde voor de klanten op nummer 1, 2 én 3 staan. “Samen met bevlogen collega-professionals kwaliteitsmanagement en certificering op een hoger plan brengen staat hier echt centraal. Bijzonder hierbij vind ik de innovaties op het vlak van normontwikkeling waarin we participeren en die we soms zelfs initiëren.” Zo is Marco zelf actief betrokken bij het opzetten en verder ontwikkelen van de eisen en werkwijzen van CQI, de gestandaardiseerde methode voor het meten, analyseren en rapporteren van klantervaringen in de zorg. “Ook bij nieuwe ontwikkelingen in het veld, zoals de snelle opkomst van online onderzoek, weten we het toetsingsschema, onze expertise en de werkwijze up-to-date te houden.

Een succesvol kwaliteitssysteem en audits die echt iets opleveren zijn afhankelijk van eigenaarschap binnen de gehele organisatie, van werkvloer tot de top én van een bestuur/directie die weet wat de essentie van kwaliteit voor de klanten van hun organisatie is. “Duurzame resultaatverbetering is in mijn ogen alleen mogelijk als certificering als middel voor organisatieverbetering wordt gezien, niet als het om het lijstje op de muur gaat…als het certificaat een doel op zich wordt.

15-10-2024

De brede certificeringservaring en expertise van CIIO geeft ons vertrouwen

Sportmedische Instellingen (SMI’s) zijn bijna 50 jaar geleden opgestart door de Vereniging voor Sportgeneeskunde. De SMI’s richten zich op...
26-09-2024

CIIO-klantenmiddag 12 november

Op dinsdag 12 november organiseert CIIO vanaf 13.30u haar jaarlijkse klantenmiddag. Komt u ook? Geef u dan op.
18-09-2024

Webinar 'CIIO-Maatstaf voor adviesbureaus'

Dinsdag 10 september organiseerde CIIO een webinar, speciaal voor adviesbureaus, over de CIIO-Maatstaf. Bijna 20 deelnemers namen deel, van diverse bureaus...