Klanten
Voor wie
De CIIO werkwijze is ontwikkeld voor organisaties in de professionele, kennisintensieve dienstverlening. Organisatieadvies- en interim managementbureaus, opleidingsinstituten, zorg- en welzijnsinstellingen, onderwijsinstellingen, ingenieurs- en architectenbureaus en overheden zoals gemeenten en openbaar ministeries kunnen bij ons terecht voor kwaliteitsbeoordelingen. Een belangrijk kenmerk van onze klanten is dat zij zichzelf graag willen verbeteren. De focus is ‘wij doen het beter omdat het kan’. En niet ‘wij doen het goed omdat het moet’.
Enkele kenmerken van deze organisaties zijn:
- Er is nauwelijks sprake van een tastbaar product, anders dan bijvoorbeeld een advies, opleiding of behandeling.
- Kennismanagement is belangrijk: leren en reflecteren zijn succesfactoren.
- Er wordt vaak gewerkt met opdrachten waarin de fasen van verkrijgen/plan opstellen, uitvoeren, afsluiten en evalueren een rol spelen.
- Medewerkers onderhouden zelf contact met klanten en hebben daarmee direct invloed op hun tevredenheid.
Zie het klantenregister voor een doorsnede van de organisaties die CIIO helpt te verbeteren.
Of klik door naar de branchespecifieke informatie: