8 november was een inspirerende dag. We hebben het onderwerp 'leren van ongemak' vanuit diverse invalshoeken bekeken. Vanuit de ongemakken die zich binnen organisaties voordoen: incidenten, klachten, kritische klantsignalen. En vanuit de rol van wetgeving, rituelen en perspectieven, die allen van invloed zijn op hoe we van ongemakken leren.

Het met elkaar reflecteren en het uitwisselen van ideeën, ervaringen en successen helpt ons allemaal om te verbeteren. De presenatie van Roland is hier te downloaden.

15-10-2024

De brede certificeringservaring en expertise van CIIO geeft ons vertrouwen

Sportmedische Instellingen (SMI’s) zijn bijna 50 jaar geleden opgestart door de Vereniging voor Sportgeneeskunde. De SMI’s richten zich op...
26-09-2024

CIIO-klantenmiddag 12 november

Op dinsdag 12 november organiseert CIIO vanaf 13.30u haar jaarlijkse klantenmiddag. Komt u ook? Geef u dan op.
18-09-2024

Webinar 'CIIO-Maatstaf voor adviesbureaus'

Dinsdag 10 september organiseerde CIIO een webinar, speciaal voor adviesbureaus, over de CIIO-Maatstaf. Bijna 20 deelnemers namen deel, van diverse bureaus...